1403-02-17 12:24
224
0
89887
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان مطرح کرد:

همدلی مثال‌زدنی گلستانی‌ها در پیدا شدن «یسنا»

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان از همدلی مثال‌زدنی مردم استان در پیدا شدن «یسنا» دختر چهارساله ترکمن صحرا قدردانی کرد و گفت: این اتفاق کام ملت بزرگ ایران را شیرین کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، قاسم غریب‌آبادی ظهر امروز در نشست خبری با تشریح عملیات پیدا شدن یسنا اظهار کرد: ربایندگان یسنا بعد از آنکه متوجه شدند در تور اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار دارند بدون اینکه فکر کنند سرنوشت این کودک چه می‌شود او را در مزارع کلزا رها کرده بودند با خود تصور می‌کردند یا این بچه پیدا می‌شود و یا آنکه مقصر نیروهای هلال احمر و مردم هستند که نتوانستند یسنا را پیدا کنند.

وی توضیح داد: هر چه به روزهای پایانی عملیات جستجو نزدیک می‌شدیم شرایط آب و هوا هم سخت‌تر شده بود، اگر پرواز آخر صورت نمی‌گرفت معلوم نبود سرنوشت این کودک چهار ساله چه می‌شود.

* یک نفر با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: با اینکه شواهد حاکی از آن بود کودک ربوده شده است اما عملیات جستجو همچنان ادامه داشت، سرنخ‌هایی پیدا کرده بودیم که یسنا دزدیده شده است، همان روزی که یسنا پیدا شد دستگاه‌های امنیتی سه نفر را به عنوان مظنون دستگیر کرده بودند.

غریب‌آبادی با قدردانی از دستگاه‌های امنیتی، مردمی و امدادی در پیدا شدن این کودک چهار ساله بیان کرد: از طرفی فشاری که رسانه ها به سارقان وارد کردند باعث شد این مسئله به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است ربایندگان ترسیدند و فهمیدند که هیچ راه فراری ندارند یسنا را در مزرعه کلزا رها کردند تا قضیه طبیعی جلوه دهد.

وی با اشاره به اینکه ربایندگان دستگیر شدند، ادامه داد: یک نفر با بازداشت موقت، روانه زندان شده است اخبار تکمیلی این پرونده از طریق مراجع ذیصلاح اطلاع رسانی خواهد شد.

* همه احساس وظیفه کردند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان توضیح داد: ورود به موقع رسانه‌ها به کسانی که دنبال سوءاستفاده بودند و می‌خواستند هزینه‌هایی را به دولت و کشور تحمیل کنند عرصه را بر مجرمان تنگ کرد.

غریب‌آبادی گفت: در پیدا کردن یسنا همه احساس وظیفه کردند، از بکارگیری دوربین‌های دید در شب سپاه تا سگ‌های زنده‌یاب نیروی انتظامی همه ظرفیت‌ها و امکانات پای کار آمد تا نتیجه خوبی حاصل شد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.